آغاز به کار شانزدهمین جشنواره «جوان سوره»؛

رشت؛ میزبان جوان ترین رویداد ادبی حوزه هنری

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۸۶۰۸۶
رشت؛ میزبان جوان ترین رویداد ادبی حوزه هنری
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» فردا(سه شنبه 20 آذر) از ساعت 10 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» صبح روز سه شنبه 20 آذر با گردهمایی شاعران و نویسندگان جوان و پیشکسوت به میزبانی رشت در این شهر آغاز به کار می کند.

اجرای آیین افتتاحیه این رویداد ادبی را که از ساعت 10 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برگزار می شود، سعید بیابانکی طنزپرداز و کارشناس ادبیات برعهده دارد.

همچنین رحمت موسوی و پونه نکویی نیز در افتتاحیه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به شعرخوانی می پردازند. 

این جشنواره به دبیری علمی محمد جواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان به همت سپهر سوره هنر با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری تا روز چهارشنبه 21 آذر ماه در رشت ادامه دارد.

در کارگاه های شانزدهمین جشنواره «جوان سوره» صورت می گیرد؛

خوانش و نقد اشعار و داستان های شاعران و نویسندگان جوان

برنامه کارگاه های شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، در اولین روز از شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» کارگاه شعر «فصل جوانه ها» با محوریت نقد و بررسی شعر جوان در دو نوبت از ساعت 11:30 و ساعت 15 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برگزار می شود و حمیدرضا برقعی مهمان ویژه این کارگاه است.

همچنین همزمان با کارگاه شعر، کارگاه داستان «جوانه های امید» با محوریت خوانش و نقد و بررسی داستان در دو نوبت صبح و عصر از ساعات 11:30 و 15 در سالن دیگری از تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلانبا حضور اساتیدی چون محمدرضا بایرامی، مجید قیصری، علی اصغر عزتی پاک، حسین فتاحی و ابراهیم زاهدی مطلق برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز