با اتمام تدوین؛

رضا یزدانی برای «تیغ و ترمه» پوراحمد می‌خواند

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۰:۱۲
کد خبر: ۷۸۶۴۲۳
رضا یزدانی برای «تیغ و ترمه» پوراحمد می‌خواند
مراحل تدوین فیلم‌ سینمایی «تیغ و ترمه» آخرین ساخته کیومرث پوراحمد به پایان رسیده و رضا یزدانی خواننده موسیقی این فیلم خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رضا یزدانی خوانندگی موسیقی فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد را برعهده گرفته است.

کیومرث پوراحمد کارگردان این اثر سینمایی که متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم شده است، درباره انتخاب رضا یزدانی به عنوان خواننده موسیقی این فیلم گفته است: شیفتگی من به رضا یزدانی از صدایش شروع شد، صدایی خسته، صد گره و سرشار از احساس‌های گونه‌گون و متضاد... بعدتر که با خود رضا نزدیک و آشنا شدم خصلت‌هایی در او دیدم که این شیفتگی را دوچندان کرد. صمیمیت، بی‌شیله پیله بودن، خاکی بودن و بسیاری ویژگی‌هایی که انگار دوره‌اش سرآمده از بس کمیاب که حتی نایاب شده است. اینک خرسندم که فرصتی پیش آمده تا صدای یگانه رضا یزدانی آبشار احساسی باشد که در صحنه‌هایی از آخرین فیلمم «تیغ و ترمه» جاری شود.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال آویسا سجادی ایفای نقش می ‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز