دو خواننده پرطرفدار به چالش دعوت شدند

چالش آرش و مسیح در «هفت در سه»

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۹:۱۸
کد خبر: ۷۸۶۶۸۸
چالش آرش و مسیح در «هفت در سه»
​آرش و مسیح دو خواننده پرطرفدار نسل جوان به چالش مسابقه تلویزیونی «هفت در سه» دعوت شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آرش و مسیح عدل‌پرور دو خواننده پرانرژی و پرطرفدار موسیقی پاپ از طرف سازندگان مسابقه تلویزیونی هفت در سه به چالش فیزیکی و ذهنی این مسابقه دعوت شدند تا با حضورشان به طرفداران خود و نیز مخاطبان این برنامه نشان بدهند که هنرمندان سالم زندگی می‌کنند و همیشه آمادگی بدنی دارند.

به گفته غلامحسین بای کارگردان و تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی، داشتن جسم سالم از جمله رموز یک زندگی موفق است و هفت در سه با دعوت از چهره‌های مطرح و جوان کشور، در صدد نوعی فرهنگ‌سازی است تا با تاکید بر اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی، جوانان را به انتخاب الگوهایی مناسب دعوت کند.

کارگردان این مسابقه عنوان کرد: درصدد هستیم تا از شخصیت‌های جوان و مطرح سیاسی هم برای حضور در این چالش ورزشی دعوت کنیم. وظیفه ما در رسانه، فرهنگ‌سازی است و این حرکت گامی کوچک در جهت ارتقاع فرهنگ جسم و ذهن است. 

مسابقه تلویزیونی هفت در سه، تنها مسابقه بزرگ و مهیج اکستریم تلویزیونی است که آیتم‌های آن استاندارد بین‌المللی دارند. این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای است و اجرای آن را دانیال عبادی، بازیگر تلویزیون و سینما بر عهده دارد. این مسابقه‌ها یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت 22 و 20 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

نظر شما