به بهانه «چهل سالگی انقلاب اسلامی» در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد:

گفت و گوی چهره به چهره کارشناسان پیرامون مسایل انقلاب

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۵:۵۱
کد خبر: ۷۸۷۱۰۷
گفت و گوی چهره به چهره کارشناسان پیرامون مسایل انقلاب
برنامه جدید «مناظره انقلاب اسلامی» (InterFace) با حضور کارشناسان و صاحبنظران داخلی و خارجی به بحث و گفت و گو پیرامون مسایل مرتبط با انقلاب اسلامی از شبکه پرس تی وی به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یوسف پور انوری تهیه کننده برنامه «مناظره انقلاب اسلامی» در مورد ساختار این برنامه گفت: این برنامه در فضای استودیویی تولید می شود و طی آن کارشناسان و صاحبنظران مختلف به بررسی مسایل و چالش های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون می پردازند.

وی افزود: این گفت و گوها با حضور مخاطبان در استودیو صورت می گیرد و ضمن بررسی موضوع توسط کارشناس حضوری و کارشناس دفتر لندن از طریق اسکایپ به سوالات حاضران پیرامون موضوع مورد بررسی پاسخ داده می شود.

پور انوری همچنین در مورد مسایل مورد بررسی در این برنامه گفت: معرفی پیام انقلاب به جهانیان، جنگ ایران و عراق، انقلاب اسلامی و رژیم اسراییل، اختلاف های جمهوری اسلامی ایران و اعراب، انقلاب اسلامی و حقوق بشر، انقلاب اسلامی؛ تروریست یا قربانی تروریسم، انقلاب اسلامی و مسایل هسته ای و انقلاب اسلامی و دموکراسی دینی از جمله محورهای موضوعی است که در برنامه «مناظره انقلاب اسلامی» مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است برنامه این هفته «مناظره انقلاب اسلامی» جمعه 23 آذر با اجرای لیلا فرامرزی با موضوع برنامه هسته ای ایران با حضور مصطفی خوش چشم، تحلیل گر سیاست خارجی و استیون هرس، استاد دانشگاه متروپلیتن منچستر به بحث و تبادل نظر پیرامون دلایل نیاز ایران به برنامه هسته ای، علل تاخیر اروپایی ها برای ارایه ساز و کار مالی جدید با ایران، میزان بومی سازی چرخه تهیه سوخت در ایران، بررسی تاثیرات تحریم ها بر برنامه هسته ای ایران و دلایل عدم حساسیت و نگرانی جهانی نسبت به برنامه هسته ای رژیم اسراییل اختصاص دارد.

 «مناظره انقلاب اسلامی» جمعه ها ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 ، دوشنبه ساعت 05:00 ، سه شنبه ساعت 08:00 و چهارشنبه ساعت 14:00 روی آنتن می رود.

نظر شما