انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ؛

تماشاخانه‌های خصوصی در جشنواره تئاتر فجر

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۳:۰۸
کد خبر: ۷۸۸۲۹۹
تماشاخانه‌های  خصوصی در جشنواره تئاتر فجر
با توجه به تعاملات صورت گرفته بین انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تماشاخانه های خصوصی در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت خواهند داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ به دعوت نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جلسه‌ای با هیأت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران برگزار شد. این جلسه به منظور هماهنگی و ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و انجمن تماشاخانه‌های ایران برگزار و باعث رفع سوتفاهم های احتمالی و استفاده جشنواره از ظرفیت سالن‌های بخش خصوصی تئاتر شد.

طی تعاملات صورت گرفته انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

در این جلسه مباحث دیگری مبنی بر همکاری و نحوه حضور تماشاخانه‌های بخش خصوصی در جشنواره تئاتر فجر مطرح شد که در صورت نهایی شدنشان، این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

پیش از این انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران به دلیل عدم شفافسازی در زمینه سیاست‌های اجرایی و نحوه حضور تماشاخانه‌های بخش خصوصی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری انصراف داده بودند.

در این نشست که در دفتر دبیر جشنواره برگزار شد، نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ندا هنگامی «مدیر بخش +فجر» و شاهین چگینی، خیام وقار کاشانی و داود نامور اعضای هیأت مدیره انجمن تماشاخانه‌های ایران حضور داشتند.

 

نظر شما