گروه اجتماعی شبکه الکوثر نمایش می دهد؛

«یوسف صیادی» در شبکه الکوثر

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۵:۴۹
کد خبر: ۷۸۸۵۹۹
«یوسف صیادی» در شبکه الکوثر
در برنامه امشب «مع المشادین» شبکه الکوثر «یوسف صیادی» بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون حضور می یابد .

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به صورت هفتگی پخش می شود و موضوع آن بررسی اخبار و وقایع هنری ایران است . «یوسف صیادی» بازیگر ، کارگردان و طراح صحنه و لباس که در مجموعه ها و فیلم هایی به نام اخراجی ها 3 ، فوتبالی ها ، بازگشت به آینده ، صندلی خالی ، معمای شاه ، در حاشیه ، چمدان ، مرد دوهزار چهره به ایفای نقش پرداخته است ، در قسمتی از برنامه حضور یافته و در خصوص زندگی هنری خود سخن می گوید .

یوسف صیادی

«با بینندگان» امشب 25 آذرساعت 19:00 به وقت تهران به تهیه کنندگی سیدنعمت اسماعیلی و اجرای لیث جعفرترابچی به روی آنتن است .

این برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر است .

اکبرعبدی مهمان کانال اردوی شبکه سحر، با فیلم سینمایی خسیس

اکبر عبدی

در روز میلاد امام حسن عسگری، کانال اردوی شبکه سحر، تله فیلم سینمایی در ژانر کمدی خسیس را به نمایش می گذارد.

این فیلم سینمایی که محصول سال 1391 سیما فیلم است، داستان پیرمرد خسیسی به نام صابر رفعتی را حکایت می کند که در آستانه ورشکستگی است. در همین حین او تصمیم می گیرد با کمک پسرش امید، 50 میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند اما پول به سرقت می رود و ...

در فیلم کمدی خسیس بازیگرانی چون اکبر عبدی، زویا امامی، سینا رازانی، فاطیما بهار مست و هومن حاجی عبدالهیبه همراه جمع دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان این اثر احمد کاوری و تهیه کننده آن سید محمود رضوی است.

این فیلم در کانال اردوی شبکه سحر به زبان اردو ترجمه و توسط هادی زینعلی به این زبان حک و زیرنویس شده است.

امشب یکشنبه 25 آذر ماه، تله فیلم سینمایی خسیس در ساعت 21:00 به مدت 87 دقیقه بر روی آنتن کانال اردو شبکه یسحر خواهد بود.

الهام بخشی شخصیت امام خمینی در میان نخبگان جهان عرب

«من وحی االثوره» شبکه العالم بررسی می کند

من وحی الثوره

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه العالم در برنامه «من وحی الثوره» ، تاثیرات اندیشه امام خمینی (ره) را بر نخبگان و شخصیت های مهم عربی بررسی می کند.

 امشب در برنامه «من وحی الثوره» شبکه العالم ، الهام و تاسی گرفتن شخصیت ها و نخبگان عربی از اندیشه ها و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب با حضور کارشناس برنامه واکاوی می شود.

مجری این برنامه «حنان ضیاء» در گفت و گویی با « منیر شفیق» نویسنده فلسطینی به چگونگی آشنایی شخصیت های مهم و برجسته عربی و نخبگان جهان عرب اشاره ای دارد و از تاثیرپذیری جهان اسلام از امام راحل (ره) می گوید.

همچنین چهل سالگی انقلاب و نگاه شخصیت ها به امام و جمهوری اسلامی نیز در این برنامه گفت و گو محور  مورد بررسی قرار می گیرد.

«من وحی الثوره» امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود. تکرار این برنامه فردا ساعت 13خواهد بود.

کارشناسان بررسی می کنند ؛

پیامدهای سوء استفاده از شبکه های اجتماعی

نوافذ

برنامه «نوافذ» شبکه العالم در برنامه امشب خود به موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی می پردازد.

برنامه امشب «نوافذ» آثار و تبعات استفاده از شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی به ویژه در میان جوانان و نوجوانان را با حضور کارشناسانی از حوزه های مرتبط بررسی می کند.

در این برنامه « حنان ضیاء» با طرح پرسش هایی ، نقطه نظرات کارشناسان  و استانید دانشگاه  ، آثار مثبت و منفی استفاده از شبکه های اجتماعی و نقش آفرینی آن را در بروز پدیده هایی خاص در میان اقشار مختلف جوامع عربی جویا شده است.

نوافذ 1

مهمانان امشب «نوافذ» اساتید دانشگاه از دانشکده ادبیات دانشگاه لبنان و استادیار دانشکده رسانه و ارتباطات جمعی دانشگاه لبنان و جامعه شناسان و کارشناسان این حوزه هستند.

همچنین مشکلات و چالش های روان شناختی، اجتماعی در استفاده بیش از حد و نامتعارف شبکه های اجتماعی نیز در این برنامه به بحث گذاشته خواهد شد.

برنامه نوافذ امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود

از شبکه العالم روایت می شود 

هر آنچه در مغرب عربی می گذرد

شبکه العالم معاونت برون مرزی در یکی از برنامه های خود به مرور مهمترین اخبار و رویدادهای مهم خبری در مغرب عربی می پردازد.

المغاربیه

« برنامه المغاربیه» شبکه العالم مروری دارد بر مهمترین رویدادها و اخباری که در کشورهای مغرب عربی در یک هفته اخیر روی داده است.

« فرح عطوی» مجری برنامه با بررسی مهمترین اخبار در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشورهای  مراکش، الجزایر، تونس ، لیبی ، موریتانی ، اطلاعات و بازتاب های خبری را به سمع و نظر مخاطبان شبکه العالم می رساند .

برنامه « المغاربیه » ساعت 23:33 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و تکرار آن فردا ساعت 11 خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز