شبکه العالم نمایش می دهد؛

مروری بر هشتگ های پر مخاطب

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۱:۳۰
کد خبر: ۷۸۸۹۸۲
مروری بر هشتگ های پر مخاطب
برنامه «هشتگ» شبکه العالم که امروز با اجرای افنان المعمار بر روی آنتن شبکه العالم می رود موضوعات پرتکرار در فضای مجازی جهان عرب را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا،  واکنش ها به انهدام ساختمانی که خانواده‌های شش اسیر فلسطینی در آنجا سکنی داشتند، سفر نخست وزیر تونس به عربستان، تحولات در بندر الحدیده یمن و تظاهرات مردمی در اردن از موضوعاتی است که در برنامه هشتگ بررسی شده است. 

« افنان المعمار» در این برنامه به سفر پرحاشیه «یوسف الشاهد» نخست وزیر تونس به ریاض، پایتخت عربستان سعودی پرداخته است. کارشناسان اهداف سفر «یوسف الشاهد» که از سوی حزب ندا پست نخست وزیری را بر عهده گرفته و داماد «باجی قائد السبسی»، رئیس جمهوری تونس نیز است، برخورداری از حمایت های مالی و رسانه ای آل سعود برای انتخابات آینده عنوان می کنند  که در «هاشتاغ» مورد تحلیل قرار گرفته است. 

از سوی دیگر فعالان فضای مجازی در اردن تصاویری از حضور جلیقه زردها در شهر «اربد» در شمال اردن منتشر کردند که در « هاشتاغ » به آن پرداخته شده است.. 

تهیه کنندگی برنامه «هشتگ» که دوشنبه بیست و ششم آذرماه ساعت 20 به وقت تهران پخش می شود بر عهده «محمد معین مقامی» است و اجرای آن را «افنان المعمار» انجام می دهد. 

برنامه «هشتگ» همچنین ساعت 23:30 دوشنبه بیست و ششم آذرماه و ساعت 14 سه شنبه بیستم و هفتم آذرماه تکرار خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز