تاثیر پژوهش بر توسعه اقتصادی کشور؛

دلایل و موانع تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی در «پیشران»

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۳:۴۳
کد خبر: ۷۸۹۱۵۰
برنامه «پیشران» شبکه چهارسیما، سه شنبه شب ( ۲۷ آذر ماه) با اجرای سید مهدی مفیدی به موضوع "دلایل و موانع تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی" می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا : تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دارای اهمیت و جایگاه ویژه در نظام های علمی، فنی، اقتصادی و اجتماعی است. علیرغم اهمیت و ارزش بالای تجاری سازی دستاوردهای پژوهش های علمی، همواره در فرایند تجاری سازی مسایل و مشکلات زیادی وجود دارد که مانع از تحقق اهداف تجاری سازی می شود.

به همین منظور دلایل و موانع تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی در برنامه این هفته «پیشران» با حضور دکترقاسم عمو عابدینی مدیرکل ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور و دکتر حسام زند حسامی مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی می شود.

تاثیر پژوهش بر توسعه اقتصادی کشور، مموانع عدم توجه به تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و بودجه پژوهش در کشور از جمله محورهای این هفته برنامه تلویزیونی «پیشران» است.

«پیشران» که به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه ها به طور زنده پخش می شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار، کارآفرینی و چالشهای مرتبط به آنها می پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز