مروری از پرس تی وی:

مهمترین رویدادهای سیاسی سال ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۷:۳۱
کد خبر: ۷۸۹۴۷۲
مهمترین رویدادهای سیاسی سال ۲۰۱۸
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به مرور مهمترین رویدادهای سیاسی سال 2018 می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری با حضور کارشناسانی همچون علی میرفتاح نویسنده، طنزپرداز و سردبیر روزنامه اعتماد و ابراهیم رحیم پور معاون سابق وزیر امور خارجه مروری بر مهمترین رویدادهای سیاسی در سال 2018 خواهد داشت.

این برنامه ضمن اشاره به اعتراض های آغاز سال 2018، رویکرد غرب در مواجهه با این موضوع را مورد بررسی قرار داده و به مقایسه آن با رویکرد مقابله با ناآرامی‌های کنونی در فرانسه می پردازد.

خروج یکجانبه آمریکا از توافق برجام و برقراری تحریم های بی‌سابقه علیه ایران، افزایش تهدیدات علیه برنامه موشکی ایران، تعلل اروپا در انجام تعهدات برجامی و خروج شرکت های اروپایی از ایران،   امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر، حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح توسط تروریست ها و  حمایت تلویزیون وابسته به عربستان از آنها و بحث های مرتبط با FATF در ایران از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی، ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 28 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه