در هیسپان تی وی؛

افزایش فقر روستایی در لاتینی ها

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۶:۰۸
کد خبر: ۷۸۹۴۷۵
افزایش فقر روستایی در لاتینی ها
ادواردو نودا به همراه کارشناسان برنامه «منطقه مالی» هیسپان تی وی شرایط بد اقتصادی در منطقه روستایی کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب را مورد بررسی و کنکاش قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» که در مادرید ضبط و تهیه می شود و هر هفته به یک موضوع مهم اقتصادی دنیا و کشورهای آمریکای لاتین که مردم آن کشورها را درگیر خود کرده است، اشاره دارد؛ این هفته موضوع فقر روستایی در کشورهای آمریکای لاتین را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

در این برنامه بر اساس گزارشی که توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل ارائه می شود، اشاره دارد که فقر روستایی، 59 میلیون شهروند در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب را تحت تاثیر قرار داده است. این گزارش، اخیرا از افزایش دو میلیون نفری به این تعداد که به نظر سازمان ملل باید دولت های منطقه را تشویق کند تا اقدامات فوری اتخاذ کنند، خبر می دهد. 

ادواردو نودا، مجری برنامه بر اساس همین گزارش توضیح می دهد که در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب از هر دو ساکن مناطق روستایی یکی فقیر و یکی از پنج تن به طور مستقیم در فقر زندگی می کنند.

«منطقه مالی» به تهیه کنندگی واحد برنامه های هیسپان تی وی، سه شنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران پخش و ساعت 4:30 چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه