در شبکه کودک سیما؛

تولید فصل یک مجموعه پویانمایی «ببعی» آغاز شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۹۴۸۱
تولید فصل یک مجموعه پویانمایی «ببعی» آغاز شد
طی مراسمی با حضور محمد سرشار مدیر شبکه کودک و دیگر مدیران این شبکه، مرحله تولید اولین فصل مجموعه پویانمایی «ببعی» در 26 قسمت 7 دقیقه‌ای رسما شروع گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه کودک، در این مراسم، سرشار اظهار داشت: این نخستین بار است که دکتر علی‌عسکری، رییس سازمان صداوسیما، اجازه انیمیشن‌سازی را به شبکه کودک داده است و امیدواریم شبکه از این آزمون نیز، سربلند بیرون بیاید.

مدیر شبکه کودک اضافه کرد: از امروز، کانال پویا وارد یک چالش دشوار برای تولید 182 دقیقه پویانمایی کات‌اوت در 60 روز می‌شود تا از 25 بهمن ماه سال جاری، پخش آن آغاز گردد.

محمد سرشار گفت: تجربه تهیه‌کننده و کارگردان جوان این مجموعه در تولید  پویانمایی بسیار محبوب «اتل متل یه جنگل» سرمایه‌ای گرانبها برای تولید مجموعه ببعی است و با تحقیق و توسعه صورت گرفته در تکنیک کات‌اوت، فرزندان خردسالمان بیننده شگفتی دیگری در صنعت انیمیشن ایران باشند.

وی در پایان گفت: تولید پویانمایی با سرعت بالا همزمان با حفظ استانداردهای هنری، به کاهش دوره سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه‌های تولید می‌انجامد و لازمه این کار، تولید صنعتی انیمیشن با کنترل پروژه دقیق است.

گفتنی است مجموعه پویانمایی «ببعی» ویژه بینندگان خردسال کانال پویا است که توسط شیوا حاجیانی و مهدی مداحی گیوی نوشته شده و حسین صفارزادگان کارگردانی و محمدمهدی مشکوری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

نظر شما
پرونده ویژه