محمد حسین لطیفی کاندیدای اجرای برنامه «هفت» (بخش نخست)

کارگردان، بازیگر، خواننده، فوتبالیست همه «مجری» می‌شوند!

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۶:۲۵:۰۴
کد خبر: ۷۸۹۶۵۸
کارگردان، بازیگر، خواننده، فوتبالیست همه «مجری» می‌شوند!
یادداشت: پیروز قهرمانی لطیفی چهار پنج سال پیش اجرای برنامه سینما اکران را در شبکه پنج بر عهده داشت و انصافا موفق عمل کرد.

این روزها تلویزیون از شرایط اقتصادی متلاطمی برخوردار است و همین مسأله تولیدات برنامه های مختلف را تحت الشعاع قرار داده است. ورود اسپانسر ها با شکل و شمایل مختلف باعث شده است که تلویزیون مجبور باشد با خواسته های پشتیبانان برنامه های تلویزیونی کنار بیاید و این مسأله گاهی چارچوب قواعد و قوانین رسانه ملی را بر هم میزند.

این مهمان ناخوانده، گاهی خواسته های عجیب و غریبی دارد نمونه اش حضور سلبریتی هایی از رشته های مختلف در حوزه اجراست.

اگر چه برنامه«هفت» به عنوان برنامه تخصصی در حوزه سینما تولید  می شود و قرار است پرده نقره ای و حواشی آن را از زوایای مختلف بررسی کند و حضور یک کارشناس_مجری در رأس هرم این برنامه واجب به نظر می رسد اما نمی توان پذیرفت که این روزها تمام برنامه های تلویزیونی به خواست اسپانسرها به نامجریان سپرده شود. 

محمد حسین لطیفی بعد از مدتها گشت و گذار مدیران تلویزیونی، به عنوان مجری برنامه «هفت » انتخاب شد تا بالاخره تخصصی ترین برنامه سینمایی تلویزیون صاحب یک مجری کارشناش مطلع از حوزه فیلنامه، تولید، ساخت و ساز، انتخاب بازیگر، شرایط پخش و اکران و البته حواشی سینما بشود . 

لطیفی در مقام کارگردان کارنامه ایی  پر فراز و نشیب دارد و در کنار نمایش توانمندی ها و استعدادهایش بارها نشان داده که بلد است فیلم یا سریال متوسط هم بسازد ، اما کارگردان فیلم «روز سوم » با فیزیک صورت مناسب ، صدای خوب و اطلاعات کامل و جامع در حوزه سینما می تواند انتخابی درست و به جا برای برنامه «هفت» باشد. 

ادامه دارد... 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز