در برنامه «انقلاب الصوره» شبکه العالم ؛

ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۹۰۹۳۲
ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان
در حالی که صلح یمن یکی از مهمترین موضوعاتی است که این روزها در صدر اخبار رسانه های جهان قرار دارد، برنامه «انقلاب الصوره » امشب شبکه العالم به بررسی چهارمین دور مذاکرات صلح یمن که 15 آذرماه ( 6 دسامبر) با حضور طرف‌های یمنی به ریاست «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن در استکهلم سوئد برگزار شد ، می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه «فیصل عبدالساتر» ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان در جنگ چهارساله در یمن و شکست مفتحضانه آل سعود را بررسی می کند. 

«عبدالساتر» همچنین در این برنامه به ابعاد مختلف جنگ یمن و تحمیل گرسنگی و فقری که به مردم مظلوم این کشور از سوی عربستان و ائتلاف عربی تحمیل شده است ، می پردازد. 

اینبرنامه همچنین به این می پردازد  در حالی مذاکرات صلح یمن در 22 آذرماه با توافق درباره آتش‌بس در الحدیده، غرب یمن به کار خود پایان  داد که  جنگ چهارساله یمن بیش از ۱۰ هزار کشته برجای گذاشته که اکثریت آنها غیرنظامیان هستند. همچنین میلیون ها نفر در این کشور با قحطی و گرسنگی شدید مواجه اند. 

 برنامه «انقلاب الصوره» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود. تکرار این برنامه فردا ساعت 4 بامداد و 12 خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز