در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ صورت می گیرد؛

دیدار با خانواده شهید محمد مهدی کریمیان

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۰:۱۹
کد خبر: ۷۹۱۸۴۵
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه هفتگی«ستارگان پرفروغ» منطقه10 با خانواده معظم شهید والامقام"محمد مهدی کریمیان" دیدار می کند.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه«ستارگان پر فروغ» این هفته که سه شنبه چهارم دی ماه  در بیت معظم شهید" محمد مهدی کریمیان" برگزار می شود؛ محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل خواهدکرد.

پاسدار شهید "محمد مهدی کریمیان"متولد 24 آذرماه ۱۳۴8 تهران از دلاورمردان دوران دفاع مقدس است که پنجم مرداد ماه 67 در عملیات مرصاد منطقه اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نایل می شود.پیکر پاک این شهید والامقام درگلزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) قطعه 29 ردیف 122 شماره 4 به خاک سپرده شده است .

گفتنی است؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به" تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا"از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هرهفته، سه شنبه ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ "خانه موزه شهیدان اقبالی" مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز