در آستانه اکران؛

تیزر «دزد و پری ۲» منتشر شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۰:۴۵
کد خبر: ۷۹۲۲۵۰
تیزر «دزد و پری ۲» منتشر شد
با قطعی شدن زمان اکران فیلم سینمایی «دزد و پری ۲»، سازندگان از تیزر رسمی این فیلم رونمایی کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید از چهارشنبه (پنجم دی ماه) در گروه سینمایی «ایران» روی پرده خواهد رفت. با قطعی شدن زمان اکران، سازندگان از اولین تیزر رسمی این فیلم رونمایی کردند. ساخت این تیزر برعهده پریسا پروین‌نیا بوده است.

فیلمبرداری این فیلم اواخر سال گذشته در تهران انجام شده است. ساخته قناعت فضایی شاد و مفرح دارد و روایتگر داستان ماجراهای عجیب یک پدر است که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند. او مدعی است که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند... .

امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ، مرتضی زارع، همراه با هنرمندان خردسال: یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول «دزد و پری» در تابستان سال 95 به نمایش عمومی درآمد. این فیلم در گیشه نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

از حسین قناعت در حال حاضر فیلم سینمایی «لازانیا» روی پرده سینماها قرار دارد. فیلمی که اوایل پاییز اکران شد و هم اکنون نمایش آن به روزهای پایانی خود رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز