مرتضی علی آبادی ؛

در انتظار پخش «فوق لیسانسه ها»

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲:۱۲
کد خبر: ۷۹۲۳۵۷
در انتظار پخش «فوق لیسانسه ها»
مرتضی علی آبادی بازیگر سریال لیسانسه ها با حضور در خبرگزاری برنا در خصوص فعالیت جدید هنری خود گفت .

 مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص نمایش جدیدش گفت : در حال حاضر در اپرا،نمایش «هفت شهر عشق» به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی زاده که از پنجشنبه 6 دی به صحنه می رود ایفای نقش می کنم.

بازیگر سریال شمعدونی ادامه داد : در این اپرا،نمایش 7الی 8 بازیگر مطرح و بزرگ وجود دارد. و تلفیقی از موسیقی و نمایش است .داستان این نمایش برگرفته از داستان زندگی عطار نیشابوری با کمی تغییر و تحول است .

علی آبادی در اخبار فعالیت های خودگفت : یک سریال و دو فیلم در انتظار اکران دارم .                        

سریال تلویزیونی « فوق لیسانسه ها»که ادامه سریال لیسانسه ها است تقریبا از اواخر امسال مهمان خانه های مردم می شود و همچنین سریال دوم مجموعه تلویزیونی«از یادها رفته»کاری از بهرام بهرامیان که مربوط به دهه 20 است و من نقش داماد حسین پاکدل را بازی می کنم.

بازیگر سریال گسل بیان کرد : فیلم سینمایی دینامیت به دلیل  شلوغی اکران اوایل سال 98 اکران می شود و این بازیگر قول داد که این فیلم طنز ،فیلم پرفروش سینمای ایران می شود.

بازیگر سریال لیسانسه ها ادامه داد:برای بازی چند فلیم و سریال دعوت شده ام اما تا زمانی که قطعی نشده اند نمیتوانم نام آنها را بگوییم  و یکی از آنها مربوط به نوروز98 است. 

در انتها علی آبادی گفت : به مردم قول میدهم که اواخر امسال و اوایل سال آینده نمایش ، فیلم و سریالی با کیفیت عالی تماشا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز