پرس تی وی بررسی می کند:

نگاهی به نابرابری های آموزشی در رژیم صهیونیستی

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۹۲۷۷۶
نگاهی به نابرابری های آموزشی در رژیم صهیونیستی
نابرابری های آموزشی در رژیم صهیونیستی و تبعیض های متعدد در این زمینه بین بخش های مختلف جمعیت ساکن در فلسطین اشغالی در برنامه این هفته «داخل اسراییل» (Israel Inside) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که با اجرای حییم برشیث روی آنتن می رود، با مروری بر شرایط استفاده از دانشگاه ها و مراکز آموزشی در رژیم صهیونیستی و لزوم قبولی در دوره های متعدد برای ورود به این مراکز، تبعیض های شدید اعمال شده برای بخشی از دانشجویان  در مقابل سخت گیری های کمتر نسبت به بخشی دیگر از دانشجویان را مورد بررسی قرار می دهد.

گذراندن دوره های زبان انگلیسی و عبری برای عرب ها از جمله موارد اعمال تبعیض است که در این برنامه مورد بحث قرار می گیرد. در این راستا دانش آموزان عرب باید در کنار زبان عربی، زبان های عبری و انگلیسی را نیز فرا بگیرند و این در حالی است که چنین شرایطی برای دانش آموزان غیر  آنها صدق نمی کند.

«داخل اسراییل» چهارشنبه 5 دی ماه ساعت 19:00 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 14:00، جمعه ساعت 18:00، دوشنبه ساعت 17:20 و سه شنبه ساعت 20:00 خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز