نوروز مفرح تلویزیون (بخش اول)

کمدین‌‌های «مُرّ قانون» در شبکه سه

۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۲۸۱۵
کمدین‌‌های «مُرّ قانون» در شبکه سه
یادداشت: مجتبی احمدی

سریال‌‌های نوروز امسال اکثرا حال و احوال مفرح دارند و  قرار است بعد از چند سریال تراژدی و اجتماعی در فضایی شاد و پر از خنده مخاطبانشان را در نوروز 98 پای رسانه بنشانند. نیازی که امروز بیش از هر وقت دیگر در رسانه احساس می‌شود و توقع می‌رود سیاست‌گذاران تلویزیون با تمهیدی ویژه به دنبال شادی‌بخشی بیشتر برای مخاطبان و مردم کشورمان در شرایطی که امروز بیش از هر وقت دیگر نیازمند خندیدن هستند باشند.

قرار است در چند نوبت سریال‌های نوروز امسال را از زوایای مختلف مورد تحلیل قرار دهیم. سریالی که از شنبه این هفته قرار است در تهران کلید بخورد "مُرّ قانون" است که محمد حسین لطیفی به همراه علیرضا نجف‌زاده قرار است آن را به تهیه‌کنندگی مهران مهام کارگردانی کنند.

از شواهد و عنوان سریال که با تیزهوشی خاصی انتخاب شده است پرواضح است که فضای مفرح این کار قرار است گوشه و کنایه‌ای بزند به رفتار و برخورد مدیران و مسئولین که گاهی برخوردشان قابل نقد و بررسی است. در واقع از شواهد امر برمی‌آید که قرار است در این سریال کاراکتری را که هدایت هاشمی ایفاگر آن است در قالب یک مسئول ببینیم و رفتار و کردار او را در لحظات مفرح و شاد نقد و بررسی کنیم. البته همه این‌ها در حد یک گمانه‌زنی است اما با نگاهی به تیم بازیگری این سریال از مرجانه گلچین و مهران غفوریان گرفته تا یوسف تیموری و ... می‌توان حدس زد یکی از سریال‌های جذاب نوروز امسال می‌تواند روی آنتن شبکه سه برود. 

بی شک در تولید آثاری با این ساختار بعد از انتخاب یک تیم کارگردانی کاربلد و یک گروه بازیگران جذاب و کارنامه‌دار حرف بعدی را قصه می‌زند. قصه‌ای که اگر پرکشش و دارای لحظات و موقعیت‌هایی جذاب و خاص باشد، حتما متریال لازم برای کشش تماشاگر تلویزیونی را ایجاد می‌کند.

مهدی روشن روان و امیرعباس پیام نویسندگان این سریال تلویزیونی هستند و سابقه مدیریتی روشن روان و کارنامه امیرعباس پیام درنگارش آثار طنز این پیش‌بینی را متصور می‌سازد که قصه  بتواند با این گروه بازیگری در بهار امسال گُل کند.

ادامه دارد...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز