شهرام کرمی مدیر کل امور هنرهای نمایشی تایید کرد؛

تعطیلی یک سالن تئاتر!

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۹۲۹۲۳
تعطیلی یک سالن تئاتر!
مدیرکل امور هنرهای نمایشی، خبر ابطال مجوز تماشاخانه شهرزاد را تأیید کرد و گفت که این موضوع به دستور دادگستری صورت گرفته است. ولی عوامل تماشاخانه شهرزاد این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا ؛ شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی گفت : تأیید ابطال مجوز و توقیف تماشاخانه شهرزاد به دستور دادگستری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حکم قضایی درباره تماشاخانه شهرزاد صادر شده و فعالیتش فعلاً به شکل موقت معلق شده است، افزود: مدیر تماشاخانه و مرکز هنرهای نمایشی از سوی دایره حقوقی خود در تلاش برای رفع این مشکل هستند. از دید اداره کل هنرهای نمایشی، تعطیلی یک سالن اصلاً اتفاق خوشایندی نیست و ما تلاش داریم به زودی و در کوتاه‌ترین زمان مشکل این سالن حل شود.

کرمی در ادامه افزود: شهرزاد بزرگ‌ترین تماشاخانه کشور به لحاظ امکانات و فضا است و رویدادهای خوب تئاتری نیز در این سالن اتفاق افتاده و تعامل مدیریتش با مرکز نیز تاکنون خوب بوده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: ما فقط برای اجراهای نمایشی در سالن‌های خصوصی مجوز صادر می‌کنیم و درباره دیگر فعالیت‌های این اماکن نظیر دوره‌‌های آموزشی، فضاهای کافی‌شاپی و ... نظارت‌ها و اعطای مجوز از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف صورت می‌‌گیرد

البته مدیریت تماشاخانه شهرزاد افزود : ابطال مجوز و توقیف تماشاخانه شهرزاد صحت ندارد و خودمان دو روز تماشاخانه را تعطیل کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز