«هفت» پیش از فجر به روی آنتن می رود؛

«هفت» نباید « نود » باشد !

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳:۴۱
کد خبر: ۷۹۳۵۹۵
«هفت» نباید « نود » باشد !
محمد حسین لطیفی گفت : اعتقادی به حاشیه سازی و جنجال برای سینما ندارم، حضورم در این برنامه تلاش برای رشد سینماست.

محمد حسین لطیفی کارگردان  سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت : حضور من در برنامه هفت » هنوز قطعی نشده اما طی چند روز آینده تا پایان هفته  به قطعیت خواهد رسید. 

این کارگردان در ادامه گفت: مطمئناً سیاستهای برنامه هفت را نمی توان تنها به مجریان مربوط دانست ، چرا که در این برنامه تلویزیونی سیاست هایی وجود دارد که اشخاصی به غیر از مجری در آن تاثیرگزار هستند . ولی من به شخصه اعتقادی به حاشیه سازی برای سینما و جنجالهایی که در دوره های قبلی این برنامه اتفاق افتاده ندارم،  من به همه سری های قبلی این برنامه انتقاد شدید دارم و تلاشم بر این است که توسط یک برنامه تلویزیونی به رشد سینما کمک شود . 

لطیفی افزود: افخمی درست می گوید نشستن روی صندلی هفت جرات می خواهد و هر کسی جرات این کار را ندارد ، یکی از انتقادات من به برنامه هفت اجرا شدن آن به شکل برنامه ورزشی «نود» است ؛ من معتقدم بین برنامه سینمایی و ورزشی باید تفاوتهایی قائل شد، مطمئناً در یک برنامه ورزشی مثل برنامه نود پتانسیل کری خوانی های ورزشی وجود دارد، اما شأن سینما متفاوت است و چنین اتفاقاتی در حوزه فرهنگ آسیب رسان است . 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه هفت با منتقد ثابت به روی آنتن نخواهد رفت چرا که معتقدم در این صورت تریبون بزرگی را تنها به یک نفر اختصاص داده ایم و این اتفاق نمی تواند خوشایند باشد ممکن است در این برنامه شاهد حضور مسعود فراستی باشیم اما به هیچ وجه نامی از فراستی یا هر منتقد دیگر در این برنامه به عنوان منتقد ثابت وجود نخواهد داشت و از طرفی مجری با وجود تحلیلی که نسبت به مسائل دارد باید بی طرف باشد و اجازه بیان هر نظری را در برنامه اش بدهد. 

لطیفی در پایان درباره زمان شروع سری جدید برنامه هفت گفت : به احتمال زیاد این برنامه پیش از شروع جشنواره فجر به روی آنتن خواهد رفت . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز