نسیم ادبی برای اولین بار مهمان تلویزیون ؛

نسیم ادبی، شب نشین «شب‌گشت»

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۲:۰۹
کد خبر: ۷۹۴۳۶۰
نسیم ادبی، شب نشین  «شب‌گشت»
نسیم ادبی برای اولین بار است که در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند و امشب در برنامه «شب‌گشت» با مهدی سلوکی گفت‌وگوی جذاب و دیدنی را خواهد داشت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ محمد سلوکی در برنامه امشب «شب‌گشت» (دوشنبه 10 دی‌ماه) میزبان نسیم ادبی، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماست. 

  • نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل کشور ایران است. وی در شهر تهران متولد شده‌است. این بازیگر در دانشگاه آزاد اسلامی رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری درس خواند و فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۶ با بازی در یک فیلم سینمایی آغاز کرد. وی در هیچ یک از کارهای تصویری تاکنون نقش بلندی ایفا نکرده بود، اما بیان و شیوه خاص بازی او همان نقش های کوتاه را برای مخاطب عمیق جلوه داده است، با سریال شبکه خانگی شهرزاد از سال 1393 در نقش حمیرا خود را به کسانی که نمیشناختنش معرفی کرد.

 

  • پخش موسیقی زنده، آیتم‌های نمایشی و گزارش‌های متفاوت مردمی و... از جمله بخش‌های «شب‌گشت» است که تلاش می‌کند بواسطه آنها فضای شبانه شاد و درخوری را برای مخاطب فراهم کند. این برنامه با بررسی اخبار هر روزه جامعه با رویکردی متفاوت، موضوع آینده و چالش‌های پیش‌روی ایران و چشم‌انداز آن را محور اصلی خود قرار داده است.

محمد سلوکی در هر برنامه میزبان شخصیت‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و از طریق گپ وگفتی که با مهمانان خود دارد چالش جدیدی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

«شب‌گشت» کاری ازگروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی حمیدمراوندی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای محمد سلوکی هر شب از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23:30 به مدت 60 دقیقه و به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

نسیم ادبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز