گزارش پرس تی وی از اسراییل:

افزایش تعداد فقرا در رژیم صهیونیستی

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶:۰۲
کد خبر: ۷۹۴۹۹۷
افزایش تعداد فقرا در رژیم صهیونیستی
برنامه این هفته «داخل اسراییل» (Israel Inside) به بحث و گفت و گو درخصوص مساله فقر و افزایش تعداد افراد فقیر در رژیم صهیونیستی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به آمارهای جهانی که بیانگر بالا بودن میزان فقر در رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهایی همچون مکزیک، ترکیه و شیلی است، به بررسی گزارش منتشر شده در سال 2016  می پردازد که نشان می دهد حدود 1.8 میلیون نفر در رژیم صهیونیستی در فقر زندگی می کنند که بالغ بر 842 هزار نفر آن ها را کودکان تشکیل می دهند.

این برنامه ضمن مروری بر دلایل افزایش فقر در رژیم صهیونیستی به رغم دریافت میلیاردها دلار کمک از آمریکا و برخی کشورهای غربی و بیکاری و شرایط نامناسب اجتماعی و اقتصادی به عنوان مهمترین عامل فقر را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«داخل اسراییل» همچنین با نگاهی به آینده رژیم صهیونیستی با توجه به فقر فزاینده در آن به بررسی اقداماتی که مقامات اسرائیل برای کاهش فقر انجام داده اند، خواهد پرداخت.

«داخل اسراییل» با اجرای حییم برشیث چهارشنبه 12 دی ماه ساعت 19:00 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 14:00، جمعه ساعت 18:00و دوشنبه ساعت 17:20 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز