در کانال اردوی شبکه سحر بررسی می شود ؛

«هفته نامه» ای دیگر در جمعه ای دیگر

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۴:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۴۴۲
«هفته نامه» ای دیگر در جمعه ای دیگر
برنامه «هفته نامه»، این هفته با بررسی پربازدید ترین مقالات سیاسی مرتبط با سیاست خارجی امریکا، پاکستان، هندوستان و ایران و منطقه بر روی آنتن کانال اردو شبکه سحر خواهد رفت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛  در «هفته نامه» جمعه 14 دی، بررسی این اخبار و مقاله ها را می بینیم در ابتدا از وب سایت پاکستانی و اردو زبان «اسلام تایمز» ، مقاله دیدار هیات جنبش جهاد اسلامی با رهبر جمهوری اسلامی ایران  واکاوی می شود. در ادامه از مجله انگلیسی زبان «فورین پالسی» (Foreign Policy)  چاپ آمریکا، به بررسی مقاله 10 نکته مهم  که در سال 2019 باید به آن توجه کرد، می پردازد. از وب سایت ایرانی « تابناک» مقاله پس از خروج آمریکا از سوریه، چه  چیزی در انتظار ایران است؟  مورد بحث قرار می گیرد. از هفته نامه عربی زبان «القدس العربی» چاپ لندن، مقاله عربستان به  جای افراد، باید سیاست هایش را عوض کند، انتخاب شده است.

از هفته نامه اردو زبان «فرایدی اسپشیال» (Friday Special)  چاپ پاکستان، به مقاله اوضاع امنیتی کشمیر تحت کنترل هند، پرداخته می شود و در پایان از مجله هندی زبان  «ایندیا تودی» چاپ  هندوستان، مقاله بررسی نقش راهول گاندی در عرصه سیاست هند، بررسی می شود. 

این برنامه در هر هفته با حضور حسام الدین مهاجری به عنوان مجری و همچنین  احمد عباس به عنوان کارشناس ثابت  و  با  بررسی محتوای سایت ها، خبرگزاری ها و نشریات خبری، به زبان های فارسی، انگلیسی ، اردو و عربی ، با تهیه 6 مقاله،  به مرور و تحلیل سیاست های حوزه هند و پاکستان پرداخته واز محتوای مطبوعات منطقه و جهان می گوید. 

برنامه «هفته نامه» به تهیه کنندگی محسن روخ دوست، جمعه ها در ساعت 17 به وقت تهران به مدت 20 دقیقه روی آنتن کانال  اردوی شبکه سحر می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز