انصراف عجیب لیلا اوتادی

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۳:۳۷:۲۲
کد خبر: ۷۹۵۴۷۴
انصراف عجیب لیلا اوتادی
لیلا اوتادی در آخرین قسمت از مسابقه «13 شمالی» از حضور در این برنامه انصراف داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در آخرین قسمت از مسابقه «13 شمالی»، لیلا اوتادی از ادامه مسابقات انصراف داد. بهاره افشاری اعلام کرد که او بدون اطلاع، برنامه را ترک کرده است و به همین علت هم، بهاره افشاری در آخرین قسمت، به عنوان داور در این برنامه حضور داشت.

شنیده می‌شود که دلیل انصراف لیلا اوتادی از ادامه مسابقه «13 شمالی» ارتباط یکی از بازیگران خانم با یکی از عوامل اصلی بوده و به دلیل همین ارتباط همه چیز به نفع این بازیگر پیش می‌رفته که لیلا اوتادی با این شرایط از برنامه انصراف داده است.

این فیلم مسابقه به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی، بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند. این دو تیم در طی 10 روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می کرد تا به همین شکل تیم ها به مرحله نهایی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز