خبرگزاری برنا در گفت‌و‌گو با کارشناسان و سینماداران بررسی می‌کند؛

آیا سینما روی خوش به فوتبال نشان می‌دهد؟

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۹۹۹
آیا سینما روی خوش به فوتبال نشان می‌دهد؟
رضا سعیدی‌پور مدیر سینمای آزادی از عدم صدور مجوزهای لازم برای نمایش بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام ملت‌های آسیا خبر داد.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره نمایش بازی‌های تیم‌ ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: هنوز مجوزی برای نمایش بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به سینماها داده نشده و به نظر می‌رسد که حداقل مرحله گروهی در سینماها نمایش داده نمی‌شود.

سعیدی‌پور خاطرنشان کرد: برای جام جهانی و بازی تیم پرسپولیس مجوزهای لازم خیلی زودتر صادر شده بود که فکر می‌کنم دیگر برای نمایش بازی‌های مرحله گروهی خیلی دیر باشد. از طرفی با در نظر گرفتن این مسأله که بازی‌های مرحله گروهی در روزهایی است که روزهای خلوت سینما محسوب می‌شوند، می‌توانست نمایش این بازی‌ها به فروش سینماها کمک کند اما با توجه به اینکه مرحله گروهی جذابیت چندانی برای مردم ندارد ممکن بود استقبال چندانی نیز صورت نگیرد و احتمالاً مسئولان نیز به همین دلیل اصرار چندانی بر پخش این بازی‌ها نداشتند.

وی در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی کشورمان از مرحله گروهی صعود کند و بازی‌ها دارای جذابیت شوند که سینماها نیز این بازی‌ها را نمایش دهند. مطمئناً صعود تیم ملی کشورمان به فینال جام ملت‌های آسیا می‌تواند به قدری جذاب باشد که همه سینماها مملوء از تماشاگر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز