کانال کردی شبکه سحر نمایش می دهد؛

عشق امروز ، عشق دیروز در «شب چراغ»

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۶:۰۳
کد خبر: ۷۹۶۷۳۶
عشق امروز ، عشق دیروز در «شب چراغ»
​«شب چراغ» در برنامه امشب خود، میزبان علی شیخ عزیزی، سردفتر با صفای مهابادی و خانواده اش است که بنا به شرایط شغلی تفاوت ازدوج مستحکمشان را با ازدواج های منجر به جدایی زودهنگام برخی جوانان امروزی روایت خواهند کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  سری جدید برنامه «شب چراغ»، سعی دارد  خاطرات شاد و دلنشین خانواده هایی که به درخواست خودشان به شب چراغ دعوت می شوند را  به بینندگانش منتقل کرده و عطر خوش صمیمیت و عشق را در فضای خانه های کرد زبانان  مخاطب شبکه سحر بپراکند.

در «شب چراغ» امشب، خانواده شیخ عزیزی از ماجرای طولانی مهرورزی منتهی به ازدواجشان و راه سختی که برای در کنار هم بودن طی کرده اند، خواهند گفت و عشقی که به مرور زمان بیشتر و بیشتر شده است.

در لا به لای این شب نشینی و گفت و شنود دوستانه، آیتم های مفرحی چون طنزهای نمایشی، موزیک ویدیو های جدید روز و مصاحبه های مردمی و ویدیوهای ارسالی بینندگان خصوصا از برف اولین روزهای زمستان و شادی بارش نعمت الهی، به گرمی و نشاط بیشتر فضا یاری می رساند.

تهیه کننده این جنگ شبانه، مصطفی محمودی  بوده و اجرای امشب آن بر عهده فائزه محمودی است.

جنگ شبانه «شب چراغ» روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در ساعت 22:40 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز