در «مناظره باز» کانال بالکان شبکه سحر بررسی می شود؛

سیاست مهاجرتی ترامپ در «مناظره باز»

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۱:۱۵
کد خبر: ۷۹۶۷۸۰
سیاست مهاجرتی ترامپ در «مناظره باز»
​برنامه زنده «مناظره باز» (Open Debate ) کانال سحر بالکان، امشب با دعوت از دو کارشناس مطرح سیاسی ، به موضوع «سیاست مهاجرتی ترامپ» خواهد پرداخت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در «مناظره باز» امشب یکشنبه  16 دی، تشریح می شود که ترامپ از زمان به دست گرفتن قدرت، در تلاش است با اتخاذ رویکردهای ضد مهاجرتی نه فقط از ورود مهاجران به آمریکا جلوگیری کند، بلکه با اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه زندگی مهاجران سالیان قبل را نیز در آمریکا دشوارتر نماید. این در حالی است که حتی بسیاری از مقامات آمریکا هم مخالف چنین سیاست‌هایی  هستند. افکار عمومی آمریکا و جهان، اعمال چنین سیاست‌هایی را نپذیرفته‌اند و ادامه آن را ضد قوانین حقوق بشری و حتی ضد قانون اساسی آمریکا می‌دانند.

رئیس جمهور آمریکا، آنگونه که در برنامه مورد بررسی قرار می گیرد، در اقدام اخیر خود و در چارچوب سیاست های ضدمهاجرتی که در پیش گرفته، بر دیوار کشی در مرز مکزیک اصرار می کند و همین سیاست به تعطیلی دولت آمریکا منجر شده است. تعطیلی که از روزهای پایانی سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد و این تعطیلی مشکلات زیادی را برای شهروندان آمریکا ایجاد کرده است. «مناظره باز» در برنامه امشب خود این بحران داخلی آمریکا را بررسی خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه «مناظره باز»، امیر فکری و مترجم همزمان این برنامه ارناد پانجیچ است. اجرای این برنامه نیز امشب بر عهده عادل حاجی محمدویچ است.

 این برنامه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت 22 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه به روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز