تا پایان دی ماه؛

مهلت ارسال آثار جشنواره بازی‌های ویدیویی تمدید شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۴:۰۰
کد خبر: ۷۹۶۹۲۰
مهلت ارسال آثار جشنواره بازی‌های ویدیویی تمدید شد
​مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران که پیشتر ۱۵ دی ماه تعیین شده بود تا پایان دی ماه تمدید شد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از جشنواره امسال صورت گرفته که با توجه به افزایش قابل توجه جوایز جشنواره، دور از انتظار نبود.
 
محمد حاجی میرزایی افزود: تاکنون حدود ٩٠ اثر به جشنواره ارسال شده است، با این حال با توجه به این که شرط حضور بازی‌ها در رویداد امسال، انتشار در یکی از مارکت‌های معتبر ایرانی یا خارجی است، بازی‌سازان زیادی خواستار تمدید مهلت ثبت‌نام بودند تا فرصت بیشتری برای گرفتن خروجی نهایی و انتشار در مارکت‌های دیجیتالی داشته باشند. به همین دلیل نیز فرصت دریافت آثار تا پایان دی ماه تمدید شد.
 
وی افزود: با توجه به این که داوران برای بررسی تمام بازی‌ها نیاز به زمان دارند، بعید است مهلت ثبت‌نام، بیش از این تمدید شود.
 
دبیر جشنواره هشتم تاکید کرد: براساس فراخوان منتشر شده، بازی‌هایی که در مرحله Soft Lunch و Early access هستند نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
 
حاجی‌میرزایی درباره بازی‌هایی که در بخش بهترین به‌روز رسانی شرکت می‌کنند توضیح داد: در فراخوان اولیه اعلام شده بود که نسخه پیش از به روز رسانی برای داوری ارسال شود که این شرط مشکلاتی را برای علاقه‌مندان حضور در این به وجود آورد. به همین دلیل تصمیم گرفته شد به جای ارسال نسخه قدیمی، بازی‌سازان فهرست کاملی از تغییرات به وجود آمده را به صورت کتبی اعلام کنند.
 
براساس این گزارش برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره به نشانی http://irangamefestival.ir مراجعه کنید.

 

 

نظر شما