ده قسمت از «میم کاف» نوشته شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۵:۵۳
کد خبر: ۷۹۷۰۵۳
ده قسمت از «میم کاف» نوشته شد
مجموعه کمدی «میم کاف» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه این روزها در حال نگارش است تا برای پخش از شبکه های سیما آماده شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امیرمهدی پوروزیری نویسنده و کارگردان «میم کاف» که این شب های سریال مینو را به روی آنتن شبکه یک دارد در ارتباط با نگارش این مجموعه جدید گفت: این روزها هم‌زمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه دو نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم.

این کارگردان ادامه داد: طبق نظر مدیریت سیما فیلم در تیم نویسندگان، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه جوانان حضور دارند. محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این مجموعه تاکنون تهیه‌کنندگی سینما داشته و فرصتی فراهم شد تا در این مجموعه به تهیه‌کنندگی سریال نیز بپردازد.

او در ارتباط بازمان پخش «میم کاف» بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم اما تاکنون تنها ده قسمت از کار نگارش شده و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های تلویزیون آماده شود.

پوروزیری درباره موضوع داستان «میم کاف» گفت: این مجموعه داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند.

نویسنده مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بروی فیلم‌نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

امیرمهدی پوروزیری این شب‌ها سریال «مینو» را به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر روی آنتن شبکه یک سیما دارد.

نظر شما