در ارائه کیفیت بهتر مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا؛

تدارکات ویژه رادیو برای جام ملتهای آسیا

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۹۷۰۷۶
تدارکات ویژه رادیو  برای جام ملتهای آسیا
اولین بازی تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی توسط علی اکبر ارمنده گزارشگر رادیو ورزش، گزارش می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه «جام ملتهای آسیا» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش که از ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود، علی اکبر ارمنده اولین بازی تیم ملی کشورمان را گزارش می‌دهد و حسین صالح کارشناسی و مسعود نجات تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است : بازی‌های ایران  از سری مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا از رادیو ورزش موج fmردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود و 14 بازی دیگر از طریق اینترنت کانال 2 رادیو ورزش از استودیوی 21 پخش می‌شود. 

دیروز مسابقه استرالیا- اردن  از رادیو اینترنتی ورزش(کانال 2) پخش شد .: امروز بازی کره جنوبی – فیلیپین ساعت 17 تا 19 و از فردا بازی‌های عراق – ویتنام، عربستان- کره شمالی، ژاپن- ترکمنستان، قطر- لبنان، چین- عراق، لبنان- عربستان، عمان- ژاپن پخش می‌شود.بعد از آن نیز بازی‌‌های تیم‌های صعود کننده از گروها نیز از رادیو اینترنتی ورزش کانال 2 از طریق سایت و اپلیکیشین پخش می‌شود.

پخش اینترنتی رادیو ورزش ( کانال ۲)  به نشانی:Www.radiovarzesh.ir و اپلیکیشین Iranseda.ir می باشد

قابل ذکر است تمامی بازی‌ها از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود و سایر شبکه‌های رادیویی در برنامه‌های ورزشی خود به تحلیل آن ، می‌پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز