تهیه‌کننده «پیلوت»:

اصرار بازیگران برای حضور در جشنواره دلیل اکران نکردن «پیلوت» بود

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۳:۲۳
کد خبر: ۷۹۷۵۰۱
اصرار بازیگران برای حضور در جشنواره دلیل اکران نکردن «پیلوت» بود
تهیه‌کننده «پیلوت» اصرار بازیگران برای حضور در فجر را دلیل عدم اکران این اثر سینمایی عنوان کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یکی از مهم‌ترین آثاری که سال جاری به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد «پیلوت» است. این فیلم سینمایی سال گذشته به دلیل اینکه آماده پخش نشده بود به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد و پیش‌بینی می‌شد که امسال در بخش سودای سیمرغ حضور داشته باشد که عدم حضور این فیلم می‌تواند برای اهالی سینما جای سوال داشته باشد.

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده این فیلم با تأکید بر اینکه «پیلوت» فیلمی قابل رقابت در جشنواره فجر بود رأی هیأت انتخاب را محترم دانسته و برای اکران عمومی «پیلوت» آرزوی موفقیت در گیشه کرد.

مصباح دلیل عدم اکران «پیلوت» را اصرار بازیگران برای حضور در جشنواره عنوان کرده و طی سخنانی در واکنش به عدم انتخاب «پیلوت» برای حضور در سودای سیمرغ اظهار داشته که امیدوار است هیأت انتخاب فیلمش را دیده و انتخاب نکرده باشند و نبود «پیلوت» حاصل سلیقه هیأت انتخاب باشد.

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی با حضور پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی «دو طبقه روی پیلوت» را تشکیل می دهند. بانیپال شومون، گیلدا ویشکا، صفر محمدی و علی جعفری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز