سیروس الوند و اخبار و شایعات خبری جشنواره فجر؛

خانواده سینما علیه هم!

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۹۷۷۵۵
خانواده سینما علیه هم!
سیروس الوند گفت : کمال تبریزی و منوچهر هادی به این دلیل از جشنواره فیلم فجر کنار کشیده اند که فیلم بازاری ساخته اند!

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیروس الوند کارگردان «آنجا همان ساعت» به منوچهر هادى و کمال تبریزى در یک کنایه سنگین گفت: فیلم گیشه اى و بازاری ساخته اند. 

 کارگردان فیلم "آنجا همان ساعت" درباره انصراف برخی از فیلمسازان از جشنواره فیلم فجر می گوید: از نظر من تمام این اخبار در مورد انصراف کارگردانان شایعه و شانتاژ خبری است. به عنوان مثال کمال تبریزی فیلمی کاملاً کمدی بازاری ساخته و خودش هم می‌داند جایش در فیلم فجر نیست.

وی گفت: مورد فیلم منوچهر هادی هم مثل فیلم کمال تبریزی است. اینها فیلم‌های گیشه و بازاری ساخته‌اند و خودشان هم می‌دانند جایی در فجر ندارند. اینکه می‌گویند بسیاری از کارگردانان از فجر انصراف داده اند شینطت خبری است و اگر نه من به دفتر جشنواره رفته‌ام و به چشم دیدم که همه کارگردانان می‌خواهند در فجر امسال حضور داشته باشند.

الوند درباره پذیرفته نشدن مستقیم فیلم "آنجا همان ساعت"در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر(اسم این فیلم در لیست رزرو است) می گوید: از نظر من جواب این سوال را باید هیات انتخاب بدهد. البته حضور یا عدم حضور فیلم در فجر فرق چندانی برای من ندارد و تلاش من کیفیت مطلوب فیلم و ارائه آن به مخاطب است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز