در استودیو «کائنات فیلم» آذربایجان دوبله شد؛

«زخم» و «ماتادور» در دوبله آذری

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۲:۱۰
کد خبر: ۷۹۸۴۵۰
«زخم» و «ماتادور» در دوبله آذری
دو مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور، محصول شبکه سوم سیما و «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی ، محصول شبکه اول سیما جایگزین سریال های «کیمیا» و «مدار صفر درجه» می شوند .

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «زخم» درباره سروان الهام پویا، دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری بوده که به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری مشغول به کار است . او به دلیل انتخاب این شغل با پدرش دچار مشکل شده و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری شده است. 

بازیگران این سریال عبارتند از : لیلا اوتادی ، محمد صادقی ، مرحوم انوشیروان ارجمند ، امیر نوری و برزو ارجمند.

مجموعه «ماتادور» نیز داستان فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی برای جلوگیری از فعالیت گروهک های تروریستی و ایجاد شائبه نا امنی در کشور است. 

علیرام نورایی ، شقایق فراهانی ، مجید واشقانی ، پولاد کیمیایی ، پوریا پورسرخ ، سام درخشانی ، لیندا کیانی و مجید مشیری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. 

زمان هر دو سریال 40 دقیقه و شروع پخش این مجموعه ها جمعه 21 دی است. به این ترتیب ، بینندگان کانال آذری شبکه سحر، هر روز در ساعت 14:30 به وقت تهران بیننده سریال «ماتادور» و در ساعت 19:30به وقت تهران تماشاگر سریال «زخم» خواهند بود. 

«زخم» و «ماتادور» با سرپرستی دوبلاژ سلیمان فرضعلی اف و صداپیشگی جمعی از بهترین دوبلورها و بازیگران جمهوری آذربایجان در استودیو «کائنات فیلم» این کشور دوبله شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز