«لحظه گرگ و میش» به تعویق افتاد؛

سریال تلویزیون آغاز نشده تعطیل شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۷:۱۹
کد خبر: ۷۹۸۶۶۲
سریال تلویزیون آغاز نشده تعطیل شد
پخش مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان به تعویق افتاد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پس از اتمام پخش سریال «بانوی عمارت» که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان تلویزیون همراه بود، مسئولان شبکه سه می‌توانستند با توجه به این استقبال در صدد حفظ مخاطبان خود با ارائه محصولاتی با کیفیت اقدام کند و  با وجود اینکه پیش از این تلویزیون خبر از پخش سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان از تاریخ 22 دی ماه داده بود، پخش این مجموعه تلویزیونی به تعویق افتاد و مجموعه تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت جایگزین جدیدترین اثر تلویزیونی همایون اسعدیان شد.

همایون اسعدیان طی گفت‌وگویی دلیل تعویق پخش «لحظه گرگ و میش» را مشکلات فنی عنوان کرده و این در حالی است که با توجه به شنیده‌ها ممیزی‌های بسیاری که بر این سریال وارد شده باعث عدم پخش آن در موعد مقرر شده است.

با توجه به اینکه تیزر این مجموعه به تازگی منتشر شده و مخاطبان تلویزیون منتظر پخش آن بودند این تصمیم که به یکباره از سوی مدیران سیما گرفته شده ممکن است باعث شود تا سریال «گشت پلیس» با دقت لازم مراحل فنی خود را طی نکند و با کیفیت مطلوبی به مخاطبان تلویزیون ارائه نشود چرا که تهیه‌کننده این سریال طی گفت‌وگویی عنوان کرده که در تلاش هستند تا مراحل فنی این سریال را به خوبی پشت سر گذاشته و سریال را برای پخش به زمانی که تلویزیون مشخص کرده برسانند.

نکته جالب توجه این است که سریال «گشت پلیس» برای پخش در هفته نیروی انتظامی ساخته شده است و مشخص نیست که دقیقاً به چه دلیلی مسئولان سیما پخش این اثر تلویزیونی را به این روزها موکول کرده‌اند و در این بین مصاحبه جدید کارگردان «لحظه گرگ و میش» نکته جالب دیگری است که تأکید کرده پخش این سریال تنها یک هفته عقب افتاده و هفته آینده «لحظه گرگ و میش» پخش خود را آغاز می‌کند. با توجه به این مسأله اگر مشکل «لحظه گرگ و میش» ممیزی‌های صدا و سیما باشد مشخص نیست که عوامل سازنده این سریال برای رفع این مشکل در یک هفته چه تمهیداتی را اندیشیده‌اند.

در سریال «لحظه گرگ و میش» که در ژانر اجتماعی سه دهه از تاریخ ـ از سال ۶۰ تاکنون ـ را روایت می‌کند، بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری و ... ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی ... را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

بازیگران سریال «گشت پلیس» نیز عبارتند از : فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نیلوفر شهیدی، رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال گشت پلیس را تشکیل می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز