به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی؛

تصویربرداری «حکایت‌های کمال» تا پایان سال ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۸۹۵۹
تصویربرداری «حکایت‌های کمال» تا پایان سال ادامه دارد
محسن شایانفر از مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی «حکایت‌های کمال» گفت و اظهار داشت: این مجموعه از یکی از پروژه‌های بزرگی است تلویزیون در حال حاضر در دست دارد.

محسن شایانفر تهیه‌کننده تلویزیون که مجموعه تلویزیونی «حکایت‌های کمال» به تهیه‌کنندگی او و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی در شهرک غزالی در حال ساخت است در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: «حکایت‌های کمال» یکی از پروژه‌های بزرگ صدا و سیما است که با توجه به حجم ساخت و سازهایی که برای لوکیشن‌های این سریال صورت گرفت مطمئناً زمان ساخت این اثر طولانی‌ شده است.

شایانفر خاطرنشان کرد: ما حدود 5 یا 6 ماه درگیر ساخت و سازهای لازم برای لوکیشن‌های این مجموعه بودیم و قصد ما بر این بود که به موقعیتی مناسب برای ساخت این اثر برسیم. ما نیاز به کوچه و خیابان‌هایی عریض و طولانی داشتیم که برای تولید این اثر این خیابان‌ها را ساختیم.

وی افزود: در حال حاضر عمده ساخت و سازهای لازم انجام شده و در حین تصویربرداری همچنان برخی لوکیشن‌ها در حال ساخت است.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: احتمالاً تصویربرداری «حکایت‌های کمال» تا پایان سال ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه بخش اعظمی از تصویربرداری‌ها انجام شده، هنوز زمان پخش «حکایت‌های کمال» مشخص نیست.

شایانفر در پایان گفت: آخرین بازیگری که به این پروژه اضافه شده است سولماز غنی است. گروه ساخت «حکایت‌های کمال» به صورت فشرده مشغول ساخت این مجموعه هستند و به شخصه تا این لحظه از نتیجه کار رضایت کامل دارم.

سریال ۱۵۰ قسمتی «حکایتهای کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، اوایل مرداد ماه ۹۷ در شهرک غزالی کلید خورد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند و حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تاتر جلوی دوربین این سریال رفته اند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و ساختاری اپیزودیک دارد.

 

«حکایتهای‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می شود و ۱۵۰ قسمت دارد.

صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسندگان: نسیم عرب امیری، سید حسین امیرجهانی، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، دستیار تهیه: علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحیدسلطانی، طراح صحنه ولباس: فرهادعزیزی فرد، گریم: بابک شعاعی، تصویربردار: ناصربیک زاده، جلوه های ویژه: حمیدرسولیان، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح بدلکاری: علیرضافتحی، دستیارکارگردان: مجد جلالی، جانشین تولید: سعیدکنگاورنظری، برنامه ریز: حامدصلح میرزایی، امورمالی: ابراهیم تفرشی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

نظر شما