انتشار رمان «کجا گمم کردم » اثر مهسا دهقانی‌پور؛

محمد رحمانیان و رونمایی از یک جلد کتاب از انتشارات هیلا

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۹۹۵۵۹
محمد رحمانیان و رونمایی از یک جلد کتاب از انتشارات هیلا
رمان «کجا گمم کردم» به نویسندگی مهسا دهقانی‌پور امروز 24 دی ماه ساعت ١٧/٣٠ با حضور محمد رحمانیان و علی اصغر دشتی، در شهر کتاب دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمان «کجا گمم کردم» یکی از رمان‌هایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است.

مهسا دهقانی‌پور نویسنده این رمان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: کتاب من، تفاوتی که با رمان‌های دیگر دارد این است که مقداری ساختار رمان را تغییر داده‌ام که با این شیوه در این رمان،  با یک قصه یک دست مواجه نیستیم و با هفت بند و هفت قصه مواجه هستیم که مجموعا یک رمان را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: ریشه‌های این رمان در ادبیات کلاسیک، در مثنوی معنوی، در منطق الطیر و هزار و یک شب بوده، اگر بخواهم درباره محتوای رمان صحبت کنم باید بگویم این رمان داستان تقابل سه نسل است بین دختر، پدر و پدربزرگش است که به تفاوت های این سه نسل می‌پردازد.

دهقانی‌پور تصریح کرد: در تالیف این رمان خیلی سعی کردم که به سمت ساختار زندگی امروز نزدیک شده و سرعتی که زندگی امروز دارد را با کم کردن زوائد گفتاری طوری بیان کنم که به سلیقه خواننده امروزی نزدیک شود. 

وی در پاسخ به این سوال که رمان «کجا گمم کردم» چندمین تالیف اوست گفت: دو نمایشنامه به نام‌های «میخ را از پشت دلم دریاب» و «نخوابیدم، فقط چشمامو بستم» که هر دو با همت انتشارات پارینه چاپ شده تالیف کرده‌ام.

وی افزود: کتاب «کجا گمم کردم» را انتشارات هیلا، از مجموعه انتشارات ققنوس چاپ و منتشر نموده است.

این نمایش نامه نویس در ادامه تصریح کرد: این رمان داستان‌های پراکنده ای بوده که من از سال هشتاد و سه تا سال نود و سه برای یک شخصیت واحد نوشته بودم که امسال تصمیم گرفتم آن را به صورت یک رمان منتشر کنم. 

دهقانی‌پور در پایان از نوشتن رمانی تازه در همین ساختار خبر داد و گفت: حال و هوای اثر جدیدم مانند رمان «کجا گمم کردم» است.

WhatsApp Image 2019-01-13 at 06.32.16

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز