مهمان «شب چراغ» کانال کردی شبکه سحر زوج زبانهای خارجه؛

خواستن، توانستن است معنای جوانی در «شب چراغ»

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۴:۲۲
کد خبر: ۸۰۰۵۸۲
خواستن، توانستن است معنای جوانی در «شب چراغ»
«شب چراغ» کانال کردی شبکه سحر در برنامه امشب خود، میزبان محمد باوردی مقدم جوان موفق در عرصه نویسندگی به همراه خانواده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد باوردی مقدم، با وجود پرورش و اسکان در روستا، به دلیل علاقه زیاد به مطالعه و یادگیری زبان های خارجی، با پیگیری و پشتکار مثال زدنی، توانسته است چند زبان را فرا گرفته و کتاب هایی نیز در زمینه آموزش زبان های مختلف تالیف کند.  

نگارش کتاب هایی در زمینه نقد ادبی و آموزش زبان چون «لانگین شایت» که مخصوص آموزش زبان های آلمانی، انگلیسی و روسی است، باعث شده باوردی مقدم جایگاه ویژه ای به عنوان منتقد و نویسنده در کردستان کسب کند. 

مجری امشب سه شنبه 25 دی ماه فائزه محمودی است که در شب نشینی شب چراغ با زوج موفق کرد زبان به گفت و شنود دوستانه خواهد پرداخت. 

سری جدید برنامه «شب چراغ» که به تهیه کنندگی مصطفی محمودی بر روی آنتن می رود، سعی دارد  خاطرات شاد و دلنشین خانواده های کردزبان را منعکس کرده و از فضای شاداب و باطراوت زندگی شان بگوید. این خانواده ها به درخواست خود میهمان کانال کردی شبکه سحر می شوند. 

بینندگان کردزبان شبکه سحر جنگ شبانه «شب چراغ» را  روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در ساعت 22:40 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه تماشا می کنند.

 

نظر شما