پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت حسین محب اهری

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۲:۰۷
کد خبر: ۸۰۰۸۶۷
پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت حسین محب اهری
دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت حسین محب اهری، هنرمند پیشکسوت تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت مرتضی میرباقری به شرح زیر است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

درگذشت حسین محب اهری، هنرمند دوست داشتنی، پرتوان و بااخلاق کشورمان ، موجب تأثر و اندوهی عمیق شد. پذیرفتن از میان ما رفتن بازیگری که همواره با چهره ای بشاش و پرامید به استقبال زندگی می رفت، برای همه ما دشوار و دردناک است. بازیگری که چهار دهه، هنرمندانه زندگی کرد و فعالیت های هنری اش برای نسل های مختلاف مردم در سرزمین ما شناخته شده است، به همین دلیل هم تصویر و صدای او هیچ گاه از خاطر ایرانیان فراموش نخواهد شد.

هجرت این هنرمند یک خسران بزرگ برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی محسوب می شود. چرا که محب اهری از شخصیت های کم نظیر و نادر در این دوران بود که تا آخر، متعهدانه زیست و کار کرد. او همیشه به مردم عشق می ورزید و همین نیرو به او انگیزه داد تا حتی در واپسین روزهای سخت زندگی دنیایی خود دست از تلاش و خلاقیت بر ندارد.

حضور درخشان او در سریال هایی چون «مختارنامه»، «تبریز در مه»، «پایتخت 2»، «معمای شاه» و ... که از آثار محبوب و پربیننده سیما طی سالیان اخیر نیز محسوب می شوند، گویای تعهد این بازیگر و علاقه اش برای ایفای نقش در آثار روشنگر و آگاهی بخش است.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند والا مقام رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

نظر شما