کارگردان فیلم سینمایی «سونامی»؛

میلاد صدرعاملی: نگاه نو مهم‌ترین بخش جشنواره فیلم فجر است

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۳:۵۹
کد خبر: ۸۰۱۴۶۹
میلاد صدرعاملی: نگاه نو مهم‌ترین بخش جشنواره فیلم فجر است
میلاد صدرعاملی بخش نگاه نو را مهم‌ترین بخش جشنواره فیلم فجر دانست.

میلاد صدرعاملی کارگردان سینما که امسال فیلم سینمایی «سونامی» را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود در جشنواره فیلم فجر دارد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: امیدوارم دیگر مثل سال گذشته شاهد تغییر نادرستی در جشنواره نباشیم. متأسفانه سال گذشته بخش نگاه نو از جشنواره حذف شد ولی با تدابیری درست امسال این بخش به جشنواره برگشت و امیدوارم نگاه نو که به نظر من مهمترین بخش جشنواره فیلم فجر است برای همیشه ماندگار شود.

صدرعاملی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش نگاه نو مطمئناً بخشی است که می‌تواند به رشد و شکوفایی سینمای ایران کمک کند چرا که فیلمسازان جوان با انگیزه و تلاش، فیلم خود را ساخته و این بخش می‌تواند فرصتی برای دیده شدن آنها و در نتیجه معرفی استعدادهای برتر به سینمای ایران باشد.

وی افزود: امسال جشنواره فیلم فجر جشنواره بسیار خوبی است چرا که همه نسل‌های پس از انقلاب را در این جشنواره شاهد هستیم و فکر می‌کنم کمتر سالی بوده که چنین تنوعی در فیلم‌ها و فیلمسازان راه یافته به جشنواره وجود داشته باشد.

این کارگردان در ادامه تصریح کرد: من به شدت موافق جداسازی اصحاب رسانه و هنرمندان در جشنواره هستم. به نظر من این جداسازی باعث می‌شود که اصحاب رسانه کار تخصصی خود را راحت‌تر انجام دهند و اهالی سینما نیز بتوانند در کنار هم فیلم‌ها را ببینند. البته من فکر می‌کنم برج میلاد که بزرگتر و ابهت بیشتری دارد همیشه محل مناسب‌تری برای جشنواره بوده و بهتر است مسئولان هر چه سریعتر به فکر یک کاخ مشخص برای برگزاری مهمترین رویداد سینمایی کشور باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز