در برنامه تحلیلی «انداز جهان» بررسی می‌شود؛

کنفرانس «ورشو»، تلاش آمریکا علیه ایران

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۰۱۹۸۳
کنفرانس «ورشو»، تلاش آمریکا علیه ایران
کانال اردو زبان شبکه جهانی سحر در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، در برنامه میزگرد سیاسی خود با عنوان «انداز جهان» به موضوع بررسی برگزاری کنفرانس «ورشو»، می‌پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنفرانس «ورشو» که با تلاش آمریکا قرار است علیه ایران در ورشو لهستان برگزار شود، با عدم استقبال و حضور جمع زیادی از مدعوین و مقامات اروپایی از جمله فدریکا موگرینی مواجه شده است. این کنفرانس، هم‌اندیشی‌ میان دشمنان ایران است که در مرحله بعد از تحریم‌های آمریکا، چگونه با نفوذ و قدرت ایران در منطقه مقابله کنند.

بیش از 3000 نفر از فعالان صلح،  نامه‌ای تنظیم کرده و خواستار لغو این کنفرانس و یا تغییر موضوعیت آن به «دوستی با ایران» شده‌اند.

امشب تهیه‌کننده میزگرد سیاسی، علیرضا مهدوی است و اجرای این برنامه را ساجدحسین رضوی برعهده دارد. مهمان حاضر در استودیو گلشن نقوی است و کارشناسی متخصص بحث از اسلام آباد از طریق استریم باکس، این گفت‌وگو را همراهی خواهد کرد.

برنامه تحلیلی و پربیننده «انداز جهان» در قالب ترکیبی و گفت‌وگو محور هر روز به جز یکشنبه‌های هر هفته در ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه روی آنتن کانال 24 ساعته اردوی شبکه جهانی سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز