​اتفاقات ناخوشایند در شبکه شما ادامه دارد؛

کمال تبریزی: حرمله وار، «مارموز» بی پناه را ناجوانمردانه سر از تن جدا کردند!

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹:۰۵
کد خبر: ۸۰۱۹۹۰
کمال تبریزی: حرمله وار، «مارموز» بی پناه را ناجوانمردانه سر از تن جدا کردند!
​کمال تبریزی با انتشار متنی در اینستاگرام خود نسبت به نقد آماتوری فیلمش در برنامه ای تلویزیونی بشدت انتقاد کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «میزانسن» شبکه شما جمعه شب گذشته با طرح انتقاداتی تند نسبت به فیلم «مارموز»، کمال تبریزی را واداشت تا در اینستاگرام خود نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد. 

این کارگردان نوشت:« دیشب به دعوت یک همکار قدیمی که البته از دشمنان خانه در دوران شمقدری بود به گمان اینکه توبه کرده در برنامه میزانسن شرکت کردم و در ادامه دو منتقد نام آشنا در نقدی کهنه و عقب افتاده بر مارموز، مدام مرا به تکرار لیلی و مارمولک تشویق می کردند دو نفری که با همراهی مجری، بدون درک تفاوت ها و ویژگی مارموز، شبیه دو کوه منجمد و متوقف شده بودند! اما از همه جالب تر اینکه با وجود حضور من در برنامه تصمیم گرفتند همچون سیروس که نگران رویارویی نیامد در غیاب کارگردان، تیغ از نیام بر کشند و حرمله وار، مارموز بی پناه را ناجوانمردانه سر از تن جدا کنند ! و سخن آخر … نسل های آتی ما را زیر نظر دارند نقد سفارشی و باسمه ای و خوشایند سیمای میلی به همه جهان نمی ارزد چه رسد به حق الزحمه ای ناچیز از سوی سازمان! …..عزت زیاد»!

یادآور می شود؛ برنامه «میزانسن» شبکه شما با اجرای مهدی سجاده چی که هفته پیش نیز در ارتباط تلفنی با فردی مشکوک که به واسطه فعالیت غیرقانونی در تلگرام خود را خبرنگار جا میزند و به اهالی رسانه فحاشی می کند، بدل به تریبونی برای اهانت و ایراد اتهام به رسانه های رسمی شد. جای تعجب دارد که چرا مدیران شبکه شما بدون عبرت گرفتن از اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا نیز در برنامه مشابه دیگری (من و شما) شکل گرفت و اذهان عمومی را آزرده کرد، همچنان از طریق سپردن سکان تولید به افراد غیرحرفه ای، سبب ساز حاشیه های منفی و بیهوده می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز