در پی بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی؛

لاریجانی: بازداشت خبرنگار شبکه خبری پرس‌ تی‌ وی نمونه‌ای از سیاست‌ورزی‌های دروغین آمریکا است

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۰۲۲۰۲
لاریجانی: بازداشت خبرنگار شبکه خبری پرس‌ تی‌ وی  نمونه‌ای از سیاست‌ورزی‌های دروغین آمریکا است
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز در آغاز سخنان خود در مجلس در خصوص دستگیری بدون اتهام مرضیه هاشمی، مجری و خبرنگار پرس تی وی گفت: برخورد غیرقانونی با این خبرنگار نشان‌دهنده این است که آمریکا حقوق بشر را برای دیگران می‌سراید و خود به سبک دولت‌های پیرو خود در برخوردِ با خاشقجی، ملتزم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی لاریجانی درباره بازداشت این خبرنگار افزود: بازداشت خبرنگار شبکه پرس‌ تی‌ وی  نمونه‌ای از سیاست‌ورزی‌های دروغین آمریکا است و این مسئله نوعی مخفی کردن خشونت حکمرانی آمریکایی‌ها در لفافه الفاظ فریبکارانه است.

پیش از لاریجانی، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان اقدام آمریکا در دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی را «سیاسی و غیرقابل قبول» خوانده  و از آمریکایی‌ها خواست بدون فوت وقت این بازی سیاسی را تمام کنند.

مجری شبکه پرس تی وی روز یکشنبه هفته گذشته در حالی که برای دیدار با اعضای خانواده‌‌اش از جمله برادر بیمارش به آمریکا سفر کرده بود، بدون هیچ‌گونه اتهامی در فرودگاه بین‌المللی سنت لوئیس دستگیر و به زندان منتقل شده است و تا به حال فعالان رسانه ای و نهادهای مختلف فرهنگی و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری در ایران و سراسر جهان به اقدام غیر قانونی و رفتار ضد بشری آمریکاعلیه مرضیه هاشمی اعتراض کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز