شبکه سحر نمایش می دهد؛

«ارمغان تاریکی» جایگزین « شهریار»

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۰۲۳۷۸
«ارمغان تاریکی»  جایگزین « شهریار»
مجموعه تلویزیونی «ارمغان تاریکی» از امروز جایگزین سریال شهریار شده و تماشاگران کُرد زبان شبکه سحر شاهد پخش این مجموعه از کانال کردی شبکه سحر خواهند بود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  «ارمغان تاریکی» داستان چند دانشجوی جوان را روایت می کند که در سال های آغازین دهه 60 در تهران زندگی می کنند و هر یک در برخورد با حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن دوران همچون جنگ تحمیلی، بحران‌های سیاسی، حضور گروهک‌های سیاسی در جامعه و… سرنوشت‌های متفاوت پیدا می‌کنند.

«جلیل سامان» نویسنده و کارگردان «ارمغان تاریکی»، در قسمت اول این سریال تلویزیونی، روایت داستان را از زندگی دو نفر از این جوان‌ها با نام «مجید» و دختر مورد علاقه‌اش «مهری» آغاز می‌کند.

مجید دانشجوی رشته عکاسی، صاحب مغازه عکاسی و هوادار و عضو ساده یک سازمان سیاسی است. روزی یک مشتری نگاتیوهایی را برای چاپ می‌آورد که حاوی عکس‌هایی است که به شکلی مخفیانه از مجید و مهری گرفته شده است. مجید در حال رفع این بحران است که از سوی سازمان، ماموریتی مهم به او واگذار می شود. ماموریتی که از طرفی رابطه عاطفی او با مهری را تحت الشعاع قرار می‌دهد و از سوی دیگر مسیر زندگی ساده و آرام او را به سمتی نامعلوم تغییر می دهد.

در این مجموعه آرش مجیدی، امیر آقایی، سودابه بیضایی، لیلا زارع، مجید مشیری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی به همراه جمعی دیگر از بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه «ارمغان تاریکی» با تهیه کنندگی سید احمد کاشانچی، محصول سال 1389 شبکه سوم سیماست و در شبکه جهانی سحر، توسط  محمد فریدونی به زبان کردی سورانی دوبله شده است.

این سریال هر روز در ساعت 05:40 بامداد به وقت تهران به مدت 40 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود. تکرار آن در ساعات 10:50 و 15:50 همان روز خواهد بود.

 

نظر شما