اخبار پرس تی وی:

تلاش رئیس جمهور ایران در مبارزه با تروریسم

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴:۲۳
کد خبر: ۸۰۲۳۸۴
تلاش رئیس جمهور ایران در مبارزه با تروریسم
ملاقات رییس جمهوری ایران با رییس مجلس پاکستان، آداب و رسوم مردم گواتمالا درخصوص بدی ها و شرارت ها و تلاش ترامپ برای ممانعت از تجارت ایران با دیگر کشورهای جهان عنوان سه موضوع مورد بررسی در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به دیدار اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان در تهران و گفت‌وگوهای دوجانبه درخصوص مساله تروریسم به بحث و گفت و گو پیرامون درخواست ایران از کشورهای همسایه برای مبارزه علیه تروریسم و پایان دادن به افراطی‌گری ها در منطقه، افراد و کشورهای حامی تروریست ها و نقش آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت و گسترش تروریسم در منطقه می پردازد.

در ادامه این برنامه، رسم مردم شهر آنتیگوآ در کشور گوآتمالا در سوزاندن آدمک‌هایی با چهره های شیطانی به منظور دور کردن بدی ها و شرارت از شهر و کشورشان مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از این مردم، آدمک هایی شبیه به ترامپ را طراحی کرده و عقیده دارند که با سوزاندن آنها می توانند بدی ها و شرارت هایی را که از سوی رئیس جمهور آمریکا متوجه آن¬ها می شود، دور کنند.

بخش دیگر برنامه «نشر خبر» به نقد و بررسی تلاش آمریکا و دونالد ترامپ برای ممانعت از تجارت ایران با دیگر کشورهای جهان از جمله فروش نفت می پردازد. بی اعتنایی ایران به این تلاش ها و افزایش تولید بنزین به 100 میلیون بشکه در روز و استفاده بهینه ایران از تحریم ها در جهت مثبت از جمله محورهای مورد بحث در این زمینه خواهد بود.

«نشر خبر» به تهیه کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 30 دی ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز