١٧ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود؛

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، بدون مهلت تمدید برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۳:۳۵
کد خبر: ۸۰۲۵۳۴
ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، بدون مهلت تمدید برگزار می شود
ششمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، روز جمعه ١٧ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  این وزارتخانه به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در تعدادی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و در پست‌های کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور هنری نیروی جدید می‌پذیرد.
 
 متقاضیان و علاقمندان می‌توانند از روز یکشنبه ٣٠/١٠/١٣٩٧ تا پایان روز سه‌شنبه ٠٩/١١/١٣٩٧ با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی الکترونیکی www.hrtc.ir از نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون و چگونگی برگزاری آن اطلاع یابند.
 
شایان ذکر است بر اساس اجرای ماده ٤٤ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل شیوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی، استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‎شود؛ ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر برای جذب در ٢٠ دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از جمله این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.
 
گفتنی است، نیروهای قراردادی وزارت متبوع چنانچه واجد شرایط شرکت در آزمون یاد شده برای وزارتخانه یا سایر دستگاه‌های اجرایی باشند، می‌توانند پس از شرکت و پذیرفته‌شدن از مزایای آن بهره‌مند شوند؛ همچنین با توجه به رأی دیوان عدالت اداری شرط بومی بودن در این آزمون لحاظ نمی‌شود.
 
یادآور می‌شود این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.
 
 
فهرست مشاغل فهرست مشاغل

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز