در برنامه «ما مردم» کانال اردوی شبکه سحر؛

بررسی درگیری های حزبی و مشکلات داخلی دولت آمریکا

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴:۱۲
کد خبر: ۸۰۲۸۷۰
بررسی درگیری های حزبی و مشکلات داخلی دولت آمریکا
امروز در برنامه «ما مردم»، دو موضوع در گیری های حزبی و به طبع آن تعطیلی دولت فدرال در آمریکا و تاثیر وقایع اخیر بر کارکنان فدرال و خانواده های آنان و همین طور سیاست های خاورمیانه ای ترامپ، بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مجموعه امروز در کنار ویلیام اندرسون استاد علوم اقتصادی در دانشگاه فراستبورگ به بررسی تعطیلی دولت آمریکا از 22 دسامبر پرداخته و تاثیرات آن به ویژه بر قشر متوسط و ضعیف را به بحث خواهد گذاشت.

در ادامه تصمیمات بحران آفرین ترامپ و روابط پرتنش دو حزب دموکرات و محافظه کار در آمریکا نیز بررسی می شود.

سپس با حضور دن کووالیک حقوقدان آمریکایی، سیاست های آمریکا در خاورمیانه و سفر مایک پومپئو به منطقه، تناقض میان گفته های میان ترامپ و مقامات آمریکا، جنگ سوریه و نقش ایران و روسیه در این جنگ، تهدیدهای ترامپ علیه ترکیه درخصوص حمله احتمالی ترکیه به کردها و اظهارات ضدایرانی مایک پمپئو در روزهای اخیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجموعه برنامه «ما مردم» با تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، دستیار تهیه کنندگی شهرزاد خانیپور، هماهنگی معصومه عابدینی و تدوین عادل عباسی و گرافیک رضا عبدالله زاده تربتی در شبکه پرس تی وی تولید می شود. نویسندگان این مجموعه حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی هستند.

این مجموعه به زبان انگلیسی، هر دوشنبه در ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

نظر شما