چهره های هفته؛

میثاقی تهدید کرد / کمال تبریزی و قاتل مارموز / محسن تنابنده قسم می‌خورد!

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۰۳۱۴۹
میثاقی تهدید کرد / کمال تبریزی و قاتل مارموز / محسن تنابنده قسم می‌خورد!
یادداشت - مجتبی احمدی

عصبانی‌های هفته

از آنجا که همه چیز در هفته گذشته معطوف به فوتبال و کارلوس کی‌روش بود، قطعاً مجریان دو برنامه ویژه جام ملت‌های آسیا خبرسازترین اتفاقات هفته بودند. باز هم بغض جواد خیابانی در برابر اظهارات کارلوس کی‌روش ترکید و محمدحسین میثاقی تهدید کرد که دیگر اظهارات غیر فوتبالی سرمربی تیم ملی فوتبال را پخش نکند تا هر دو مجری برنامه‌های جام ملت‌های آسیا از چهره‌های منتخب خبرگزاری برنا باشند.

انتقادپذیر هفته

کمال تبریزی نقدهای منتقد سینما را نپذیرفت و معتقد بود حرمله‌وار سر «مارموز» را بریدند تا دیگر چهره منتخب هفته نام بگیرد.

شوک هفته

اواسط هفته اکبر عبدی شوکی عجیب را به جامعه خبر وارد کرد و آن هم برمی‌گردد به بستری شدن وی در بیمارستان آمل و در بخش مراقبت‌های ویژه. خبرگزاری برنا ضمن انتخاب او به عنوان یکی از چهره‌های هفته گذشته برای این کمدین محبوب آرزوی سلامتی دارد.

سورپرایز هفته

محسن تنابنده با دومین فیلمش قرار است در جشنواره فیلم فجر پیش رو سر و صدای زیادی به پا کند. می‌گویند او با داستانی متفاوت و قصه‌ای خاص پا به جشنواره امسال گذاشته و باز می‌گویند در بخش کارگردانی و بازیگری زن فیلمش حرف‌هایی برای گفتن دارد.

خداحافظی هفته

حسین محب‌اهری بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری و صبر بالاخره تسلیم تقدیر شد تا جامعه سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از بازیگران خوش اخلاق و دوست‌داشتنی‌اش را از دست بدهد. برای او هم آرزوی آرامش ابدی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز