معرفی تولیدات سیما؛

چهل شب در «خیابان جام جم»

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۵:۰۷
کد خبر: ۸۰۳۳۴۹
چهل شب در «خیابان جام جم»
برنامه «خیابان جام جم» در چهل شب به اخبار کمیسیون های مختلف پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم و معرفی تولیدات سیما می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تهیه کننده برنامه «خیابان جام جم» در گفتگو با روابط عمومی معاونت سیما با اعلام این خبر افزود: «خیابان جام جم» شامل چهار بخش است.

بخش اول شامل حضور هیأت داوران و بررسی آثار؛ بخش دوم بخش مردمی بوده که تمرکز اصلی «خیابان جام جم» روی این بخش است. مردم آثار را داوری و حق رأی و انتخاب بهترین برنامه را در این بخش دارند. و در پایان، جشن مردمی با حضور مخاطبان تلویزیون و منتخبان برنامه های برتر جشنواره در یکم اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن شکل میگیرد و جوایز این بخش به منتخبین اهدا می شود.

وی گفت: بخش چهل سالگی یکی دیگر از بخش های مهم «خیابان جام جم» است که به دلیل تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور ویژه به این موضوع می پردازد و این بخش یکی از جذاب ترین بخش های «خیابان جام جم» است.

کیوان بخشی افزود: حضور دوربین «خیابان جام جم» به صورت میدانی و گفتگو با مردم کوچه و بازار، برای بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه ها بخش چهارم را شامل می شود. به طوری که مردم برنامه های سیما را قضاوت می کنند و نقاط قوت آنها را در این بخش به اشتراک گذاشته می شود.

کیوان بخشی تهیه کننده «خیابان جام جم» گفت: «خیابان جام جم» از شنبه ششم بهمن ماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما آغاز و ادامه این برنامه در ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می شود. همچنین روزانه میان برنامه های پانزده دقیقه ای که به زوایای دیگر جشنواره می پردازد از شبکه های سیما پخش می شود.

وی خاطر نشان کرد: عوامل «خیابان جام جم» با حضور در برنامه های شاخص تلویزیونی مثل «حالا خورشید» و «صبح بخیر ایران» مردم را به مشارکت در رأی دادن به آثار و معرفی برترین برنامه های جشنواره تلویزیونی جام جم دعوت می کنند.

تهیه کننده «خیابان جام جم» افزود: نحوه مشارکت مردم در رای دهی به برنامه های محبوب و جذاب با کمک سامانه های ارتباطی در برنامه ها اعلام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما