با اجرای سهیل اسعد:

«اسلام دات کام» به زودی در تلویزیون

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۰۳۳۸۴
«اسلام دات کام» به زودی در تلویزیون
سهیل اسعد، کارشناس مذهبی و مجری برنامه اسلام پاسخ می‌دهد که در گذشته از هیسپان تی وی به روی آنتن می‌رفت، به زودی با برنامه «اسلام دات کام» بار دیگر به آنتن هیسپان تی وی باز می‌گردد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه مذهبی که از تولیدات واحد برنامه‌های هیسپان تی وی است و در قم تهیه و تولید می‌شود، قرار است با اجرای «سهیل اسعد»، مجری و کارشناس آرژانتینی‌تبار هیسپان تی وی که در ایران درس طلبگی خوانده و تسلط کافی در این حوزه دارد، به زودی رنگ آنتن به خود ببیند.

موضوعاتی از قبیل ماه رمضان و آداب مسلمانان در این ماه، اخلاق، سیره و زندگی پیامبر اسلام (ص) از جمله کلید واژه‌ها و مطالبی است که در این برنامه به آن‌ها اشاره خواهد شد. قرار بر این است که در این برنامه برای درک بیشتر مخاطبان اسپانیایی زبان از ماهیت دین اسلام، موضوعات کلیدی و کلیات اسلام برای مخاطبان بازگو شود تا آنها شناخت کلی از دین مسلمانان به دست آورند. 

استفاده از تصاویر کروماکی، ویدئو کلیپ‌های مربوط با موضوع برنامه و کارشناسانی که از طریق ارتباط تصویری، میهمان برنامه می‌شوند، قسمت‌های مختلف «اسلام دات کام» را که در مدت زمان 25 دقیقه پخش خواهد شد را تشکیل می‌دهد.

نظر شما