رزاق کریمی:

بررسی کارشناسانه آثار جام جم موجب دلگرمی برنامه سازان می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۰:۴۱
کد خبر: ۸۰۴۶۶۵
بررسی کارشناسانه آثار جام جم موجب دلگرمی برنامه سازان می‌شود
عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم برای تولیدکنندگان، هنرمندان و مخاطبان اهمیت دارد و نتایج آن تاثیر گذار است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مرتضی رزاق کریمی عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره گفت: جشنواره به طور معمول در هر رویداد فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه آثار تولید شده ارزیابی می‌شود و بعد از برگزاری جریان جشنواره‌ همچنان تاثیرگذار است. وقتی جشنواره به رسانه فراگیری به نام تلویزیون اختصاص دارد اهمیت آن دوچندان می‌شود زیرا خود سازمان صداوسیما بزرگ ترین تولید کننده و توزیع کننده محصولات فرهنگی در کشور است.

وی ادامه داد: طیف وسیع دست اندرکاران تولید محتوا، برنامه‌های مختلف و متنوعی را تولید می‌کنند که با مخاطبان بسیار وسیعی مواجه است؛ بنابراین جشنواره برای تولیدکنندگان، هنرمندان، خالقان آثار و مخاطبان اهمیت پیدا می‌کند و نتایج آن تاثیر گذار است.

رزاق کریمی تصریح کرد: امسال به نظر می‌رسد طی یک برنامه ریزی به تمام بخش‌های صداوسیما توجه ویژه‌ای شده و با تقسیم بندی تخصصی، کمیسیون‌ها دو برابر افزایش پیدا کرده و این دقت نظر گروه‌های کارشناسی و داوری را بیشتر خواهد کرد و امکان بررسی کارشناسانه‌تر را برای این آثار به وجود می‌آورد که موجب تشویق و دلگرمی برنامه سازان خواهد شد.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به اهمیت بخش چهل سالگی جشنواره اظهار داشت: چهل سالگی در فرهنگ دینی و ملی ما جایگاه ویژه‌ای دارد و امیدوارم بهره کافی برده شود. ان شاءلله دهه‌های بعدی یعنی پنجاهمین و صدمین سال را جشن بگیریم ولی چهلمین سال جایگاه ویژه‌ای دارد که جشنواره و دبیران آن به این بخش توجه کردند به طوری که حتی کمیسیون ویژه اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز